Shalom!

27 juli 2019 - Rehovot, Israël

Shalom, beste lezer. Oftewel: hallo! Tof dat je een kijkje neemt op mijn blog. Ik ga deze website gebruiken om iedereen die dat leuk vindt van mijn verblijf in Israël en andere gerelateerde zaken op de hoogte te houden. Val je onder die doelgroep? Leuk! Dan zit je hier goed, lees vooral verder.

Indien je gemakkelijk op de hoogte wil blijven van plaatsing van nieuwe blogs, kun je je onderaan de pagina aanmelden voor de mailinglijst. Zo ontvang je elke keer dat ik een nieuwe blog plaats een mailtje, en hoef je dus niet zelf elke keer de website te checken. Gemak dient de mens!

Het lijkt mij leuk om wat terug te horen naar aanleiding van mijn blogs, louter eenrichtingsverkeer is immers ook maar saai. Schroom dus zeker niet om hetzij via een reactie op de blog, hetzij via een andere weg iets van je te laten horen.

Tot slot, een kleine cliffhanger: de komende dagen komt er een bovengemiddeld aantal blogs online, dat onder andere de eerste week vol met indrukken zal bestrijken. Mijn eerste week zit er namelijk momenteel al zo goed als op, en deze zat zo vol met indrukken dat ik nog niet aan mijn blog was toegekomen. Wordt dus spoedig vervolgd!

(In het geval dat je niet vanaf het begin al volgt: een overzicht van reeds geplaatste blogs kun je hier vinden: https://shalommark.reislogger.nl/archief)

1. Pascale:
    27 juli 2019
    Leuk Mark! Ik ben benieuwd!
  2. Wilma:
    27 juli 2019
    We gaan je volgen! Veel succes en plezier tijdens je stage!
  3. :
    Dank jullie!
  4. Marian:
    27 juli 2019
    Leuk Mark dat we je kunnen volgen!! We zijn nu al benieuwd naar al je verhalen!
  5. Marian:
    27 juli 2019
    Hoi Mark, leuk dat we je belevenissen kunnen volgen! We zijn nu al benieuwd!!
  6. Manon:
    28 juli 2019
    Wat leuk al om te lezen!! Ik blijf volgen